Controler intrare
Inbound Controller – depozit de articole non-food
Clientul nostru operează un depozit de articole non-food (temperatura constantă de aproximativ 14 grade).
Ca Inbound Controller, vei fi responsabil de următoarele sarcini:
- Verificarea și compararea containerelor cu listele de planificare
- Numărarea conținutului containerelor și compararea cu livrările
- Raportarea diferențelor către Team Leader
- Verificarea containerelor descărcate în sistemul WHS
- Asigurarea că toate articolele descărcate sunt scanate la locația corectă („blue lines”)
- Respectarea procedurilor din departamentul Inbound
- Furnizarea de informații echipelor de descărcare cu privire la containerele care urmează să fie descărcate
- Întocmirea raportului final zilnic pentru Team Leader și Manager
- Raportarea la timp a problemelor (ex: întârzieri la docuri, diferențe în containere, nereguli observate etc.)
- În absența Team Leader-ului, preluarea responsabilităților din departamentul Inbound cu sprijinul Team Leader-ului Outbound sau al Warehouse Managerului
Pentru a reuși în acest rol, este important să ai:
- Experiență în logistică sau într-un rol similar (avantaj)
- Atenție la detalii și capacitatea de a lucra cu acuratețe
- Abilitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită
- Flexibilitate și capacitate de adaptare la schimbări în planificare
- Cunoștințe de bază de lucru cu sisteme informatice (WHS)
- Nivel bun de limbă engleză (scris și vorbit)
Program: 40–45 ore pe săptămână
Posibilitatea de a lucra sâmbăta, în funcție de planificare
Contract stabil, cu perspective de dezvoltare în cadrul companiei
Compania gestionează un depozit modern de articole non-food și pune accent pe organizare, calitate și dezvoltarea angajaților. Vei lucra într-un mediu profesionist, unde colaborarea și responsabilitatea sunt foarte importante.
Aplică acum
În timpul acestui interviu, ne vom familiariza mai bine cu tine și vom analiza ce loc de muncă ți se potrivește cel mai bine. Astfel, asigurăm o abordare personalizată și eficientă.
Totuși este util dacă poți furniza un CV – acum sau mai târziu – pentru ca să te putem prezenta optim angajatorilor tăi potențiali. Nu-ți face griji: te ajutăm cu plăcere la asta.
Procedura de aplicare
Ți-ai găsit jobul
Ai găsit oferta de muncă care ți se potrivește, grozav! Pe această pagină poți aplica folosind formularul de mai sus.
Facem cunoștință
Luăm legătura cu dvs. pentru a ne cunoaște personal. La telefon, printr-un apel video sau la unul dintre birourile noastre. Suntem curioși să aflăm cine sunteți, ce știți să faceți și ce așteptări aveți de la un loc de muncă. Astfel, reușim să vă cunoaștem bine și putem căuta un loc de muncă anume pentru dvs.
La interviu
Găsim ceva ce vi se potrivește? Atunci programăm un interviu de familiarizare la compania respectivă. Veți face cunoștință cu viitorul loc de muncă și cu viitorii colegi și veți putea pune orice întrebări aveți. Noi vă pregătim bine, astfel încât să mergeți cu încredere la interviu.
Semnarea contractului
Toată lumea e încântată? Atunci avem grijă să fie totul bine organizat. Primiți un contract clar și explicații despre salariu și programul de lucru, iar noi rămânem în continuare punctul dvs. de contact permanent. Inclusiv după ce începeți lucrul, păstrăm legătura pentru a ne asigura că este totul în regulă în munca dvs.

Alertă de locuri de muncă
Spune-ne ce fel de job cauți. De îndată ce apare un post potrivit, vei primi o notificare!
